laptopar med johanna

imorrn bär de av till veterinären me otursdrabbade gerard å hans svullna tass. hoppas allt går väl å att de inte e nå stora fel.

sj ha rjag haft mega ont i magen å de vägrar ge sej å till råga på allt har jag fått infektion i örat igen! jag som slutame peniccilinet i fredags!! typiskt. e inte på samam ställe utan längre ner men irriterar å varigt va de iaf :( suck!!

förövrigt så gåre bra med mina hemlisar som alla mina nära redan känner till men försöker hemla lite iaf.


idag gjorde jag torsk med frasigt täcke! gottgott

torskfilé på ugnsfat met lite salt å droppad citron täckt med folie i ugnen 15 min på 225 grader och under tiden smälter man 50-75 gram smör å har i persilja vitlök å lite dragon och smulat vitt bröd sen tar man ut fisken ur ugnen och bort med folien lägg smeten som ett täcke på fisken och in i ugnen 15 minuter till superduper gott

johanna tvingar mej att skriva nå snällt men kommer fan inte på nå haha :P


har tvättat lakan idag och påskpyntat ha rjag gjort satte upp rosetter i gardinen haha de va de de. haha men vaet supersött..

jahap psnart DH på teve NAJS sen blire att bädda sängen me nya lakan så man kan sussa kudde ordentligt


längtar tills de blir så varmt så man kan hänga ut lakan å täcke å kuddar å tvätta täcke å kuddar vore fina fisken de..

behövs verkligen


skit snö kan jag bara säga orkar inte skriva mer om de blir så arg :P


nu ligger Gerard å glor på mej tror han e nödig får dra på kopplet å stappla ut.
den kattrackarn drog ju ner mej i världens snödriva idag haha hunsad av en 6 kilos katt haha


jaja johanna e söt  och snäll^^







bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0