lite sammanfattning

jahapp ja senaste tiden? ätit pencillin sista dagen i fredags ^^ hoppas jag blir bra nu men nu börjar jag få lite irriterat tandkött runt en tand som lätt blir inflammerad så vi får se om de blir en til lkur pencillin haha otursdrabbade lilla jag.

sigrid har gjort sej hemmastadd =)

vi har fått våran laptop ÄNTLIGEN ^^ å mobila bradbandet.
och såhär kul kan man ha med den


ja när man inte har nå bättre för sej så e de skoj haha




7 april går tele bredband å kanaler ut så då spar vi massa cash =) najs najs

igår va vi över till kusin i huset breve å sola å hade de bra i imorse va de massa snö som föll ner men inte så mycket på backen men nu e de nog iaf 2 dm som kommit ner idag FYYYFFAAAAANNN så onödigt!!!


idag har jag jätte ont i magen på många olika sätt :( vet inte riktigt va som e på G :/


men åt tacos till lunch idag gött som faaen..

förra helgen va ju underbaraste Linnéa här å vi hade de supermysigt =) längtar massa tills nästa gång.
då blir de förhoppningsvis GRILL om den förbenade snöjävlen försvinner snaert =P



Smidiga Gerard har gått å blivit halt igen :( tror en klo slitits bort på baktassen. han va på besök hos kusin å fastna me tassen i ett element å kom hem halt å svullen som faan har aldrig sett en så svullen tass... otäckt som tusan :S
hoppas bara de e klon bara å ingen spricka stukning eller annat :( den stackarn så han har fått varit inne å blivit förnedrad med att gå ut i koppel för att kissa men man måste ju vidta försiktighetsåtgärden när kissemiss e trasig :(
hoppas han blir bättre snart. men de e inte lika svullet å han haltar inte lika mycket som igår iaf de könns skönt. men han får hålla sej inne tills de e helt bra. vi har doppat tassen i vatten blandat med lite lite väteperoxid så de blir lite renare iaf dödar lite onda basselusker :)

ne nu ska jag ge sigrid nytt vatten å sen blire samarin för magens skull. hoppas jag inte blir liggandes imorrn bara :(






jo jusst de har världens "påsk" ris inne nu men inga fjädrar än får se om man kan ha de pga grabbsen som e lite väääl förtjusta i fjädrar som leksak hihi men tar en i taget å så har jag riset högt upp åxå så vi fålla se




jo har ju planterat massa 9 paprika plantor har kikat upp 5 tomat två körsbär å tre kruktomat å så har jag massa gultomat frön på G åxå som inte kommit upp än. så hoppas på massa gott sen =)




väntar på att få komma å kolla en lägenhet längre ner på gatan å hoppas den e okej så vi kan flytta dit å tjäna cash på billigare hyra. nu har dom ju höjt här igen så nu ere fan dags att dra sej vidare. våran ekomomi stödjer icke dessa hutlösa hyror :(


synd jag trivs så bra men utan pengar överlever man inte så hoppas på flytt




ne nu ska jag ge mej



bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0