jag är en felfota slarver

idag va jag till linde till ortoped tekniska för att kolla va d ee för fel på mina fötter som krampar när jag går.efter massa kläm å prat å tittandes så fick jag förklarat att jag är ett mysterium. men jag fick ett par inlägg för 400 SPÄNN!! å då kunde han int elova att de skulle funka untan fick chansa sej fram.

inte ens en utbildad vet vad de e för fel på mina fötter hur ska någon då veta vad de e för fel på resten av kroppen ... suck...ville bara smita in på smärtkliniken å låtsas vara någon annan så jag fick en diagnos av nå slag så jag vet va jag ska göra för att må bättre för såhär kan jag inte ha de.

va in på banken då jag inte hade ocr nummer så viste inte va jag skulle skriva nr jag skulle betala så tänkte banken kan ju hjälpa mej ... ja för 75KRONOR ja å dom chansade sej till va som skulle stå istället för ocr.. IDIOTI!! had ejag ju kunnat göra de själv å köpt en julklapp för dom där 75 kronorna
 


grrrr


jag e en slarver ha rjag fått höra åxå jag e en ung och bortskämd ...men va ska jag göra när varken ork eller energi eller inspiration finns.

slarver eller deprimerad? ne jag vet inte

min väska gick sönder åxå... huvaligen ...men de löser sej nog i västa fall får jag gå tillbaka till gamla väskan.


jaja snart lite mat sen köra älskling till jobbet å sen apotek å posten sen hem å sova inför jägar skolan


bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0