hej på en stund

ja jag tror inte det kommer bli så mycket bloggande på några månader då vi har fullt upp med mycket känslor och flytt och sjukdom här hemma vill inte berätta så mycket då jag lovat min kära sambo att inte skriva så mycket då det är väldig väldig många känslor inblandat och vi vill kunna göra det bästa av situationen och försöka njuta nu. ni som känner mej vet ju vad som hänt ni andra kan ju fråga om det är något ni undrar över.
vi  är väldigt väldigt ledsna och frustrerade över att det visade sej vara allvarligt och vi var inte alls beredda på detta så vi är i chock samtidigt som ledsen arg och frustrerad och ändå måste vi försöka vara så normala som möjligt så allt blir så bra det kan bli för lille Nils skull. ne så ni vet varför jag inte kommer skriva nå just nu

kanske skrivet en uppdatering på hur läkarbesöket går på smärtenheten


bajbaj på en stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0