nemen halloj

jag vet inte riktigt va jag ska skriva så de blir lite improviserat


den 10e började jag jobba efter ett långt härligt lov (som iaf känns för kort) och det har gått relativt bra. Tröttheten blir värre å värre men den 24e ska jag träffa ny läkare som jag hoppas hjälper mej mer och tar mej mer på allvar för såhär orkar jag inte ha det.
 
hoppas väl på remiss till smärtklinik och att få träffa kurator som kanske kan hjälpa mej med mina negativa tankebanor i första hand sen får vi se.

hoppas hoppas på denna läkare nu.

att börja jobba efter lovet va väldigt påfrestande trots att jag älskar mitt jobb och trivs så otroligt bra så är det väldigt jobbigt och påfrestande när man inte mår bra varken fysiskt eller psykiskt med värk och trötthet ångest och oro men jag kämpar på vill ju ha anställning så jag kan köpa skor och en billig bil som jag kan betala av
som det är nu lever jag på 5000:- i månaden och ligger alltid back. hade jag varit ensamstående hade jag aldrig klarat mej känns fruktansvärt att leva på någon annans inkoms det är det värsta jag vet.

en inkomst som någon jobbar ocvh kämpar för på ett ställe den inte ens trivs på ,det känns för jävligt att inte kunna betala för sej själv. man mår så förbaskat psykiskt dåligt med grov ångrst på de pga att inte kunna betala för sej själv

jag är otroligt glad att ha min älskade sambo och vi hjälps åt så gott vi kan .
huvudsaken att vi har varandra <3<3<3


vi har fått våran lägenhet såld så vi flyttar til lvårna gård den 20e mars istället för 1april =) vilket e uppskattat ^^

ska bli så otroligt härligt skönt att få komma dit och ha vårat eget våran egen gård vårat kärlekstorp <3



och grabbarna (katterna) kommer få de så otroligt bra där ^^

längtar så de kliar i kroppen =) eller vänta nu ne de va bara ännu ett symptom jag har haha =) men längrat gör jag mer än någon kan ana <3

nemen vatusan jag klippte håret här om dagen åxå :/ lite väl kort så jag ångrar mej som tusan men vaffan de växer ut å folk har haft värre frisyrer ,JAG har haft värre frisyrer haha




dryga me kort hår e att man måste greja så mycket me de VARJE JÄVLA DAG inte som när man har långt å bara sätta upp i tofs så ser de perfa ut .. ne fyfan vilket misstag jag gjorde.

klipper mej ju som alltid själv så har ju bara mej själv att skylla och har nu sagt åt min älskade att hindra mej nästa gång jag får för mej att klippa mej haha

snacka om dålig själv disiplin hahah


Min lilla bebis Nisse va dålig här före jul också så vi fick åka me han till vetrinären :( han fick en vitaminspruta me kortison och så fick jag maska av honom och efter någon dag verkade han piggade den 10e va vi iväg för återkoll och de passade perfekt med hans vaccination så vi slapp åka fler gånger e ju iaf 8 mil fram å tillbaka och de såg bra ut me honom då han hade gått upp 8hg och är piggare men fick bli en avmaskningskur igen. får se om de blir fler dom har ju börjat me sån som man dropper i pälsen iställer för tabletter och tycker de ska vara bra men jag tycker att de vore bättre me tabletter då vet man ju att han fått i sej de å inte andra katten som älskar å tvätta honom 10 gånger om dagen :/ men men


han mår bättre och det är huvudsaken nu har Gerard 2 år tills nästa veccination och Nisse 3 år =) hoppas inget händer där emellan bara mina katter e ju lite otursdrabbade . iaf Gerard som både stukar tår och får äta pencillin och ha tratt eller så ramlar han och blir halt eller får getingstick och kan inte gå och jag vet inte vad. våran klumpeduns =)


jahappp nehepp lite novalucol på detta för 4 gången idag.. usch vissa dagar e värre än andra :(
sen värkisar å ett bad å sen tv i sängen till  älskling sluter 22.00 då blire att sortera tvätt


jo älsklingen har ju börjat jobba treskift :( det är inget positivt alls i mina ögon. ett litet pluss i kassan men de ere inte värt tycker jag när jag får sova ensam var tredje vecka :( usch å tvi. men å andra sidan slutar han 22 iställer för 23 em veckor men jobbar däremot till 22 iställer för 19 på fredagar så de e pest eller kolera i mina ögon men men va ska han gö han kan inte säga ifrån heller han har ju ett fast jobb med en fast inkomst.

jag stöttar honom och finns här för honom och de vet han <3



ne nu måste jag resa på mej nu göre för ont att sitta :(



bajbaj

Kommentarer
Postat av: jennifer

vart ju skitsnyggt med kort hår =)

2011-01-18 @ 21:28:23
Postat av: CissiLalia

tack <3

2011-01-19 @ 20:33:09
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0